13 Nisan 2012 Cuma

uyku problemi

Sabahın bu saatinde bloğuna yazı yazan biri olarak evet bizim de Kuzey ile bir türlü çözemediğimiz uyku problemimiz var. Kızım Nil ile hiç böyle bir şey yaşamamıştık, Nil akşam yatıp sabah kalkan bir çocuktu ancak Kuzey doğduğu günden beri sanırım kesintisiz 3,4 saat çok nadir uyumuşumdur. 

Aslında son zamanlarda en büyük problem gece kalkıp salıncakta sallanmak istemesi ya da yatmadan doğru düzgün yemediği için acıkması...biliyorum doktorların çoğu gece beslenmesinin çocuklar için iyi olmadığını söylüyor ama Kuzey çok sık hasta olan iştahsız bir çocuk olduğu için gece devam sütü veriyorum :(

İnsan bazen tüm doğruları bilse de ya da ilk çocuğunda çoğu şeyi uygulayabilmiş olsa da her çocuk farklı şeyler bekliyor ve sana olmadık şeyler yaptırabiliyor Kuzeyde olduğu gibi.....:(

Tüm bunların Kuzey'in yakında olacağı ameliyatla sihir gibi çözüleceğini umuyorum, ümit ediyorum .......
Kuzey çok sık kriptik tonsilit (bademcik iltihabı) olduğu için yakında bademcik ameliyatı olucak, bir de kulağındaki problem nedeniyle gerekirse kulağına tüp takılacak......tüm bunlar hayırlısıyla hallolunca benim kuzucumda iyileşecek huzurlu bir çocuk olacak 
inşallah....

NİL KUZEYİ UYUTUYOR :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder