26 Nisan 2012 Perşembe

su çiçeği :(

benim küçük kuzu Kuzeyim ....suçiçeği çıkarıyormuş.... biz hasta olmasın, nezle grip olmasın diye üzerine titredik o kadar bu hafta sonu bademcik ve kulak ameliyatı olacaktı çünkü bu seferde suçiçeği olmuş kuzum ...her şeyde bir hayır vardır tabi...ama tüm hastalıklarda kuzeyimi buluyor :(
önce vücudunda bir kaç döküntü çıktı alerji zannettik ama yayılınca doktora götürdü babası suçiçeği demiş doktor...nasıl halsiz, nasıl huzursuz... benim kuzum görseniz...şimdi tek dileğim Nil'in olmaması çocuklar aşı olsalar da bu hastalığa yakalanabiliyorlar çünkü. :( tabi evde durum bu olunca bende pek bloğa vakit ayıramıyorum allahtan canım annem imdadıma yetişti o var yanımda yoksa halim dumandı.....herkese hastalıksız, mutlu, huzurlu hafta sonları şimdiden sevgiler.....

2 yorum:

  1. kötü bir zamanlama olmuş, hay allah.. umarım hafif anlatır.. çok geçmiş olsun..
    "blogger anneler birbirini izliyor, ben seni izlemeye aldım, bende seni bloguma beklerim "

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkür ederiz.biz de izlemeye alıyoruz sevgiler...

    YanıtlaSil