18 Nisan 2012 Çarşamba

etkinlik kitabı önerisi

Herkese günaydın erken kalkan anneler,


Ben her zamanki gibi sabah kuşu üstelik bu sabah iki kuzucuk da ayakta ancak biraz sakinler çizgi film izliyorlar o yüzden bende fırsattan istifade biraz bloğuma yazayım dedim.
Bugün size Nil ile oynadığımız iki etkinlik kitabını tanıtacağım birincisi çoğumuzun bildiği YAPA yayınlarının bir etkinlik kitabı kitabın içinde çocukların kesip yapıştırarak ve boyayarak yapabileceği çok güzel etkinlikler var aslında bu kitaptakilerin çoğunu Nil teyzoşlarıyla yaptı sağ olsun bizi yalnız bırakmayan ve yeğenleriyle harika ilişkileri olan iki teyzesi var kuzularımın....kitabın fiyatını maalesef hatırlamıyorum ama D&R'dan almıştım.
İkinci kitap "cıvıl cıvıl 365 etkinlik" yayıncısı TİMAŞ, kitap ismi gibi cıvıl cıvıl rengarenk, ancak içindekileri yapabilmek için ekstra  malzemelere ihtiyacınız var (keçeler, renkli simli kağıtlar, şekilli makaslar gibi..) Kitabın fiyatı oldukça uygundu 12.5 TL (yeni tl işaretinı bilg.da bulamadım :) )
Buradaki Gökkuşağı adlı bir kırtasiyeden aldım.
İki kitap da çocuklarla vakit geçirip birşeyler yapabilmek için güzel fikirler veriyor umarım işinize yarar ..


sevgiler....








1 yorum:

  1. teyzeleri yeğenleri ile yaptıkları her şeyden öyle zevk alıyor ki asıl biz sana teşekkür ederiz:D

    YanıtlaSil