16 Nisan 2012 Pazartesi

2 gündür bloğuma yazamadım ve acemi bir blogcu olarak anladım ki  hafta sonları yazı yazmak cok ama cok zor çünkü cocuklar doğal olarak bütün hafta gezmek için bu anı bekliyorlar ve biz genelde dışarıda oluyoruz.


Güzel bir o kadarda yorucu bir hafta sonunun ardından Nil ile beraber D&R'dan aldığımız "TOPMODEL" oyunumuzu oynuyoruz.:) Bu oyun bildiğimiz kağıt bebek giydirme oyunları gibi ama her şeyi o kadar detaylı ve süslü yapmışlar ki küçük kızları acayip cezbediyor.Daha önce bunun başka bit çeşidini almıştık bu sefer gelin süslüyoruz. Bu ara gelin düğün olayına taktık malum yaza teyzemiz evleniyor ve gündemimiz bu .....



p.s. oyunu tüm D&R lardan bulabilirsiniz aşagıda linkinide verdim ..sevgiler..


http://www.dr.com.tr/Hobi-Oyuncak/Top-Model-Olusturma-Defteri-Cikartmali-6861/Kutu-Oyunlari/Egitici-Oyunlar/urunno=0000000349438




nil yeni oyuncağıyla :)

çıkartmalar
kestik yapıştırdık boyadık işte gelinimiz

2 yorum:

  1. Merhaba,

    Bloğunuza blogger anneler listesinden ulaştım ve izlemeye aldım.

    sevgiler,
    http://emirkaanim.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. tesekkürler :) biz de izlemeye aldık sevgiler.....

    YanıtlaSil