13 Nisan 2012 Cuma

bugün kuzeye ne yaptım

Nil artık büyüdüğü ve öğle yemeğini okulda yediği için tabi bir de Kuzey çok zor yemek yediği için 
hergün enterasan lezzetler bulmam gerekiyor kuzucuğa..
Kuzey'in enteresan bir dama tadı var salçalı, ekşili şeyleri seviyor bir de mısırı çok seviyor ama maalesef hiçbirini öyle çok iştahla yemiyor.
bugün beyefendinin menüsü

  • boncuk makarna
  • mısırlı karnabahar çorbası
  • buğday salatası



mısırın aşkına çorbayı ve buğday salatasını yedik biraz ama yine keyifsiziz..:(


Çorbanın tarifi:


MALZEMELER:

  • tereyağ
  • un 
  • süt
  • karnabahar
  • mısır 
  • dereotu


öncelikle 1 çorba kaşığı teryağını tenceremize koyuyoruz üstüne yaklaşık 2 kaşık un koyup tel çırpıçıyla karıştırıryoruz bir yandan da 2 bardak süt ekliyoruz.


Ayrı bir tencerede karnabaharı iyice haşlıyoruz ve eziyoruz. Daha sonra ezilmiş karnabaharı,karnabaharı haşladığınız suyu ve haşlanmış mısırı çorbamıza ilave edip kaynamaya bırakıyoruz. Küçük bebekler için dilerseniz blendırdan geçirebilirsiniz.
Afiyetler olsun sevgiler...





3 yorum:

  1. Blogger annelerde gördüm bloğunuzu bir merhaba demek için uğradım. Benim de Kuzey adında, cici boğaz bir oğlum var. Sanırım ortak noktamız çok... biz de sadece tatlı şeyler olursa yiyoruz ;) Çorbanızı deneyeceğim... Sizi izlemeye aldım. Ben de beklerim ;)

    YanıtlaSil
  2. İzlemeye almak için gadgeti çok aradım. sanırım daha görünür bir yere koyarsanız daha iyi olacaktır. Sevgiler...

    YanıtlaSil