4 Mayıs 2012 Cuma

KREŞTEKİ AİLE KATILIM GÜNÜMÜZ

Bazen çok özenirsiniz o iş yarım kalır, ya da tüm gün hazırlanırsınız son dakika'ya kalır her şey ..iste tam da böyle geçti dünüm ... Aksilik zaten bir önceki gece Nil biraz rahatsızlandı öğlen okula yollamadım beraber gideriz diye düşündüm ama bu seferde her zaman aynı saatte uyuyan kuzi uyumadı bir türlü, ben de o uyumadikca çıkamadım tabi evden ... Neyse son dakika kuziyi uyuttuk kaçtık Nil ile, kızım o kadar hevesliydi ki ertelemek istemedim bugünü ...
Aile katılımı için hazırladığımız etkinlik tshirt boyama idi tshirt boyama kalemlerimizi internette bir mağazadan aldık sag olsunlar acele kargoladilar elimize cabuk geçsin diye, tshirtleri burda bir mağazadan aldık ve sonuc aşağıda resimlerde de görüldüğü gibi eğlenen cocuklar :)
Kızlar winx isimleri erkekler spiderman Batman yazdırdı tshirtlere :) bol bol da resim cizdiler (bu arada nasil kurtulucagiz bu winx çılgınlığından bilmiyorum :( )
Müthiş eğlenceli bir ders saati için minik kuzulara Nil'in harika öğretmenlerine ve aksam annecik tesekkur ederim deyip boynuma sarılan harika kızıma teşekkürler
Sevgiler.

6 yorum:

  1. bu tür etkinlikler
    özelliklede aile yanlarında ise çocukları çok mutlu ediyo kızımdan biliyorum
    beni arkdşlarıyla tanıştırma çabası vardı sürekli anlam veremezdim ama eksikte olmazdım istedği heryerde olurdum :)
    görevimiz onları yetiştirmek elimizden geleni yapıyoruz işte:)
    bu arada bloğunuzu blogger annelerin sayfasında gördüm
    izleyicinzm artık bende beklerim sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  2. biz de izlemeye aldık sevgiler....

    YanıtlaSil
  3. Blogger Annelerden geliyorum, ben de seni bloguma beklerim ;) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Merhaba,

    Bende çalışan, halen bankacı bir blogger anneyim, benim blogum da sizin ki gibi çooook yeni, beklerim.Yoğun iş temposu sonrası evde olmak nasıl bir duygu?? Gerçi ben uzun doğum izninde bi parça sıkılmaya başlamıştım ama bazen sizin gibi kaçıp evde oğluşumla olmayı da istemiyor da değilim :))

    YanıtlaSil
  5. Merhaba,
    ne guzel aynı seyleri yaşayan ama birbirinden cok uzaktaki anneleri buluşturuyor bloglar :) yogun is hayatından yogun 2 çocuklu hayata geçiş yaptım ve emin olun is yasamı daha az yorucuydu ;) daha fazla zaman ayirabiliyordum kendime Mutlaka bloglarinizi ziyaret edeceğim
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Paylaşımlarınızdaki yaklaşımlar çok hoş . Hurdacılar olarak teşekkür eder ve paylaşımlarınızın devamını bekleriz .

    YanıtlaSil