13 Mayıs 2012 Pazar

Anne deyince

Anne deyince....

Akşam vakti üç çocuğu ile babanneden evimize çıkarken çoraplarını unutan ve huysuzluk yapan kardeşime kendi çoraplarını giydiren, her bayramda o an durumumuz olsun olmasın varıyla yoğuyla bize yeni elbiseler almaya çalışan, ders çalışırken yaptığım tüm aksi ve saçma davranışlarıma katlanan, hala daha ben çocuklar yüzünden uyuyamıyorum diye üzülüp kendisi uykusuz kalan annem geliyor gözümün önüne... evet benim annem fazla anaç bir anne; kendini cocukları için hırpalar, yorar enerjisi hiç bitmez.....ama o kadar cok sevgi vermiş ki bizlere şimdi bende onun yarısı kadar olabilsem çocuklarıma....
Hiç bir zaman senin beni sevdiğin kadar seni sevemeyeceğim annecik çünkü artık bende biliyorum ki bir anne kadar kimse sevemez çocuğunu hayatta bundan daha büyük bir sevgi yok ama senin bana öğrettiğin kadar iyi bir anne olacağım annecim
Seni Seviyorum
......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder