16 Mayıs 2012 Çarşamba

Alkışlar bana gelsin :)

Kendime bir alkış ....akşam kızımın arkadaşı dahil 3 çocuğu doyurdum, oynatdım sonrada küçüklerin ikisini erkenden uyuttum :) ...bu aralar full time anneyim eşimin hafta sonu iş gezisi misafirler falan derken bayağı  ev hanımı oldum. Bundan 4, 5 sene evvel biri bana bunu dese sanırım yok cnm beceremem ben hele hele 2 çocukla asla derdim. Ancak insan herşeyi yapabiliyor birazcık sabır ve sevgi yeterli... bazen düşünüyorum çalışırken Nil'in ne cok seyini kaçırmışım; ilk adımlarını, öğlen uyku saatlerini.... şimdi Kuzey'i bir kaç saat bırakınca huzursuz oluyorum oysa ki Nil tüm gün bakıcısıyla idi ben akşam 1, 2 saat görüyordum kuzumu sonra uyutuyordum...:( gerçi harika bir bakıcısı vardı içim o açıdan cok rahattı ama ne olursa olsun insan düşününce bir tuhaf oluyor aman bu arada dediklerim yanlış anlaşılmasın şimdi yaşadığım yerde imkanım olsa hiç düşünmeden yine çalışırım ne olursa olsun bir bayanın kendi ekonomik özgürlüğü olmalı üretmeli onun verdiği hazzı dünyada hiç birşey veremez. 
Ama belki iki çocuklu bir anne olarak çalışma saatleri daha esnek, daha az yoğun bir iş olabilir şu an seçeceğim iş... belki de kendi işimi kurarım dimi hiç belli olmaz ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder