2 Eylül 2012 Pazar

Korku

Ne zaman korkularım gecti benim ? Işık olmadan uyuyamaz, yaz kıs üstümü örter icine saklanırdim .. Üstelik yalnız evde kalamazdim, şimdi kendi korkularım gecmis büyümusum de küçük kızıma neden korkuyorsun sacmalama Nil evimizde ne olacak kızım diye kızıyorum anlayacak gibi.....
Büyüyünce geçiyor insanın korkuları doğru ama cocukları anlamada da zorlanıyor kendini unutuyor galiba. Haklısın minik kızım her ne gördüysen izlediysen etkilendiysen korkunca öyle açıklamalar yapmak yerine sıkıca saricam seni gece gece de olsa tüm evi dolasicam seninle ...korktuğun her neyse bir sure sonra geçecek hele büyüyünce başka telaşlardan hayaller kurup korkmaya fırsat bulamayacaksin ama ben hep anlayacağım seni ve yanında olacağım guzel kızım
İyi geceler melekler korusun seni

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder