18 Eylül 2012 Salı

Anaokulunda ilk günler .....

Yemeğini yedi mi? diğer anneler cocuklarının yanına giderse benimki beni arar mı? Offf servise binerken cok masum baktı sanki sen de gel anne der gibi.... Galiba bu okula başlama olayına anneleride hazırlamak lazım. 3 günlük oryantasyon döneminin ardından benim canım kızım okula sanki biraz tedirgin gidiyor çünkü sınıflarında cok ağlayan iki cocuk var ve bu Nil'i tedirgin ediyor. Bu durumu rehberlik ogretmeniyle konuştum inşallah düzelir sabırlı olmak ve kararlı davranmak lazım kendimi tutmasam koşa koşa gideceğim okula ama benim orda olmam annesi gelemeyen diğer cocukları da tedirgin ederse diye gidemiyorum ... annelik zor şey vesselam henüz daha anaokulundayiz ve benim onun eğitim ile ilgili kaygılarım basladi... bunun ilkokul lisesi falan of ki ne of ....bu arada Küçük kuzu kuzey de tüm yazı birlikte geçirdiği ablasını arıyor evde ona daha da zor geldi ablasının okula başlaması çeşit çeşit oyun üretiyoruz evde birazdan da tas toplamaya gideceğiz beyefendiyle oyalansın diye şimdilik bizden bu kadar sevgiyle kalın hep mutlu kalın :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder