28 Eylül 2013 Cumartesi

Babaanneme ...

Dedemi kaybettiğim zaman 16 yaşındayım onunla ilgili şeyleri unutmamak onu unutmamak için dedem diyince aklıma gelen herşeyi yazmıştım bir kağıda; gri başlığını, gazetesini, tamir aletlerini, Yılmaz amca ile birbirlerine yaptıkları şakaları....
acım hiç hafifletmedi böyle dede diyince aklımda kalan her kelime içimde kaldı sonra diğer dedem ..uzaklık kalkıp cenazeye gidemem ..... Yüreğimin bir köşesi sıkıştı kaldı...
Şimdi de benim canım babannem gitti çok uzaklara ben hala inanamıyorum buna ... Onun tüm halini ve onunla yaptığımız her şeyi kazıyorum beynime ve bir iz bıraksın diye yazıyorum buraya..
Biliyorum artık 33 yaşında koca bir kızım ve hayatımda çok olacak bu gidişler ama canım babannem sen çok farklı bir şey bıraktın bende ben senin her halini sevdim huysuzluğunla kahkahanla canım babannem ben senin tüm ayrıntılarını dedemdeki gibi kağıda değil beyinime yazdım ve biliyorum sen benim hayatımın o kadar çoğudasın ki unutamam onları hiç de unutmayacağım ....

1 yorum:

  1. bibimkilerin de yaşları çok yakın. Bloğunu yeni keşfettim çok şeker. Takipçin olmak istedim ama bloğunda takipçin görünmüyor. çözümü için çok basit bir yol öneren post yayınladım işine yarayabilir( yada internette başka yayınlarda var onlara da bakabilirsin)
    http://cocugumlaeglenirken.blogspot.com.tr/2014/01/blogumda-izleyiciler-kaybolmus.html
    sevgiler

    YanıtlaSil